Ми пишаємомось нашою роботою

Асоціація виробників озброєння та військової техніки України спростовує розповсюджену неправдиву інформацію стосовно результатів виконання ДКР, шифр «ДЗВІН-АС»


Асоціація виробників озброєння та військової техніки України СПРОСТОВУЄ розповсюджену неправдиву інформацію стосовно результатів виконання ДКР, шифр «ДЗВІН-АС», та звертається до журналістської спільноти перевіряти на предмет достовірності інформацію перед тим, як її розповсюджувати.

Станом на сьогодні складається ситуація, коли в силу бездіяльності або в результаті деструктивних і непрофесійних дій окремих службових осіб Міністерства оборони України протягом 2020 року, в пресі свідомо розгорнута компанія як з дискредитації керівництва Міністерства оборони України та керівництва Збройних Сил України, так і стосовно самого факту необхідності виконання ДКР, шифр «ДЗВІН-АС», і використання її результатів.

Дані публікацій, зокрема, свідчать про неприховану навмисну спробу дискредитації системо-утворюючої роботи по створенню ЄАСУ для ЗСУ.

Так, в засобах масової інформації (інтернет-виданнях) опубліковані копії службових документів Міністерства оборони України: наказ Міністра оборони України, доповідної на його ім’я, аудиторський звіт від 14.12.2020 р. №234/6/40/6/35.

18 березня 2021 року на офіційному веб-сайті Міністерства оборони України було опубліковано статтю, якою Міністерство оборони України відреагувало щодо наявних публікацій на різних інтернет-сайтах (початкова стаття на ресурсі bihus.info та передруківках (репостах) з неї). Публікацією даної статті МО України підтвердило наявність такого аудиторського звіту та далі поширило неправдиву та викривлену інформацію, що базується на підставі аудиторського звіту, що має ознаки службового підроблення, стосовно ДКР, шифр «Дзвін-АС», та її головного виконавця.

На підставі зазначеного аудиторського звіту автори опублікованих матеріалів заявляють про, начебто, непридатність розробленої в рамках ДКР, шифр “Дзвін-АС”, автоматизованої системи управління та про, начебто, розтрату виділених на її розробку коштів.

Стосовно змісту аудиторського звіту звертаємо Вашу увагу на наступне.

Зазначений аудиторський звіт носить тенденційний характер та не відповідає цілі аудиту. Комісія проводила внутрішній аудит Управління розвитку автоматизації Апарату Головнокомандувача Збройних сил України за період 01.01.2016 по 01.12.2020. Предмет та тема аудиту (за його змістом):  здійснення Управлінням розвитку і автоматизації Апарату Головнокомандувача Збройних сил України заходів з супроводження під час виконання ДКР «Дзвін-АС» .

Члени аудиторської групи доступу до розроблених в ході виконання ДКР матеріалів (документації, програмного забезпечення та т.і.) не мали, та за їх отриманням до Виконавця ДКР – ТОВ «ЕВЕРЕСТ ЛІМІТЕД» не звертались.

Листів щодо допуску представників аудиторської групи на територію ТОВ «ЕВЕРЕСТ ЛІМІТЕД» з метою проведення аудиту до Виконавця не надходило.

Головним в висновках звіту мало бути проведення аудиту діяльності саме УРА АГ ЗСУ по супроводженню виконання ДКР, шифр «ДЗВІН-АС», а не оцінка і ревізія прийнятих МОУ, ЦНДІ та споживачем ДКР рішень, і тим більше, не функціонал ДКР, в якому, як видно із змісту акту, залучені до проведення аудиту військовослужбовці не розумілись. Як зазначається в тексті звіту, до внутрішнього аудиту було залучено “експертів” – 3‑х представників військової частини А2724, представника Наукового центру ВІТІ та представника Управління інформаційних технологій. Виникає питання – відповідно до яких документів дані особи є “експертами”, який в них досвід в питаннях, які охоплює аудит, і чи не наявний тут конфлікт інтересів (як відомо, представники в/ч А2724 є розробниками системи “Дельта”, яку вони самі вважають конкурентною та протиставляють АСУ, що розроблена в ДКР, шифр “Дзвін-АС”, про що в явному вигляді повідомляється в розміщеному на ресурсі bihus.info відео ).

Тобто члени комісії аудиту, не досліджуючи повністю ані основні документи, ані самі дослідні зразки (апаратне і програмне забезпечення), виклали в звіті висновки, зроблені виключно на основі недостовірної інформації , яку отримали з невідомих джерел.

Таким чином, в аудиторському звіті надається викривлена та невідповідна інформація, відбувається пересмикування інформації чи свідоме її спотворення, що може мати ознаки службової недбалості або навіть службового підроблення.

Наголошуємо, що спотворення реальної картини та результатів виконання ДКР вчинено з метою введення в оману керівництва МОУ, а в діях членів комісії вбачаються ознаки протиправних діянь, які підпадають під дію ряду статей кримінального кодексу України, а по сукупності описаних дій, в кінці-кінців призводять до підриву обороноздатності армії під приводом чергової перевірки та ревізії робіт.

В період виконання державного контракту на виконання ДКР і в подальшому товариство-виконавець не приховувало  жодної інформації про хід і порядок виконання ДКР, попередні етапи якої були прийняті без зауважень.  Саме через неналежне виконання замовником взятих на себе по державному контракту зобов’язань ТОВ «ЕВЕРЕСТ ЛІМІТЕД» вимушено було звернутись до Господарського суду м.Києва, яким за позовом останнього відкрито провадження у справі №910/19348/20.

Довідково про компанію

ТОВ “ЕВЕРЕСТ ЛІМІТЕД” – розробник та інтегратор технологій, продуктів та сервісів спеціального призначення для потреб оборонного сектору, зокрема, у галузі створення автоматизованих систем управління та систем зв’язку. Рішення та продукти компанії є конкурентоспроможними як в Україні, так і на зовнішніх ринках.

Компанія має штат високопрофесійної та досвідченої команди фахівців: проектантів, конструкторів, інженерів, співробітників зі значним досвідом у галузі стратегічного управління Збройними Силами України, консультантів з числа колишніх військових з бойовим досвідом.

Основні напрямки діяльності:

  • розробка автоматизованих систем управління та уніфікованих програмно-апаратних комплексів різних ланок управління;
  • модернізація бронетанкової військової техніки в частині, що стосується систем управління та цифрового радіозв’язку;
  • розробка проектної та робочої конструкторської документації щодо інтеграції різних видів телекомунікаційного обладнання в наземні платформи;
  • проведення експертизи зразків військової техніки в частині, що стосується засобів автоматизації та телекомунікації;
  • технічна підтримка і гарантійне обслуговування телекомунікаційного обладнання та обладнання АСУ;
  • підготовка персоналу до експлуатації телекомунікаційного обладнання та обладнання АСУ, а також кінцевих користувачів автоматизованих систем;
  • розробка та побудова комп’ютерних систем та рішень для автоматизації процесів бізнес-діяльності;
  •  виробництво та реалізація комп’ютерної техніки.